مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-14اجتماعي

بازگشایی مدارس با نگاه علمی و طراحی پروتکل ها باشد/ فکری به حال تردد بین شهری شود


فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن ارایه توضیحاتی درباره میزان و نحوه ابتلای کودکان به کرونا، در عین حال درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن ارایه توضیحاتی درباره میزان و نحوه ابتلای کودکان به کرونا، در عین حال درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: اگر مدارس و دانشگاه را باز کنیم، باید فکری به تکانه های آن در حوزه تردد بین شهری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زالی در مراسم اختتامیه جشنواره و پویش مدافعان و سفیران سلامت با بیان اینکه بسیار خوشحالم که این پویش به نحو مطلوبی شکل گرفت گفت: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می کنم حتماً شکل ثابت تر دبیرخانه ای برای این پویش در نظر بگیرند.

سفیر سلامت در حوزه کرونا ضرورت و اولویت بیشتری پیدا می کند و باید برای تحقق شعار هر دانش آموز، یک سفیر سلامت هم قسم شویم.

وی افزود: دانش آموزان به علت ظرفیت های نوآورانه، نگاه منطقی بلندپروازانه، قدرت اجتماعی بالا و ظرفیت جسارت آمیزی که دارند می توانند در این زمینه موفق ظاهر شده و به صورت مستقیم و غیرمستقیم موجب ارتقای سلامت جمعی ایرانیان شوند.

این شعار، یک تاکتیک منطقی، سهل الوصول و عالمانه برای تحقق مفهوم ارتقای سلامت جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس با نگاه علمی و طراحی پروتکل ها باشد/ فکری به حال تردد بین شهری شود

بازگشایی مدارس با نگاه علمی و طراحی پروتکل ها باشد/ فکری به حال تردد بین شهری شود