مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-14سياسي

معلمان رأی اولی ها را برای انتخاب صحیح هدایت کنند


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با آموزش بینش سیاسی به رأی اولی ها آن ها را در انتخاب درست یاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در نشست روشنگری با موضوع مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی در در کشور افتاده است.

قائدامینی عنوان کرد: حضور ما در پای صندوق های رای در زندگی و سرنوشت نسل حاضر و آینده تاثیر گذار است و حضور ما می تواند اقتدار نظام را نشان دهد و یاس دشمنان را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ارتباط آموزش و پرورش در کشور با افراد بسیار گسترده است  و در کل کشور بیش از یک میلیون فرهنگی و نزدیک به 15 میلیون دانش آموز داریم که هر دانش آموز به همراه پدر و مادرش جمعیتی نزدیک به 30 میلیون نفر است و این نشان دهنده  اهمیت آموزش و پرورش و جمعیت حداکثری آن در کشور است و انتخاب هریک از این دانش آموزان در آینده شغلی، تحصیلی و معیشتی شان تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگیان در باب اعتماد و اعتباری که در بین مردم دارند بسیار مشهود است، افزود: در هر اتفاق سیاسی که در کشور افتاده است نقس سیاسی فرهنگیان گسترده بوده است و نگرانی و دلواپسی های آنان در باب معیشت و گله مندی‎های اقتصادیشان باید رفع شود و نباید هیچ کدام از مشکلات باعث ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان رأی اولی ها را برای انتخاب صحیح هدایت کنند

معلمان رأی اولی ها را برای انتخاب صحیح هدایت کنند