مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-14اقتصادي

اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات سمنان


فرمانده بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات این استان خبر داد.

- حمید نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به منظور عبور از پیک بار سال جاری، با محوریت کاهش الگوی مصرف برق در ادارات به میزان 50 درصد و اطمینان از تعدیل مصارف برق ساختمان های اداری، بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در قالب اکیپ های فنی و تخصصی، به ادارات و بانک ها مراجعه کرده و از نزدیک، اقدامات لازم را بر اساس چک لیست های بازرسی، بازبینی و تکمیل می کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی که مصرف برق آن ها بیش از 50 درصد سال گذشته بوده و موارد قابل انتظار در بحث مدیریت مصرف به خصوص سیستم های سرمایشی در آن رعایت نشده باشد، از طریق شرکت توزیع برق به آنان اخطار شده و در صورت عدم توجه، برق دستگاه مربوطه قطع می شود.

فرمانده بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان عنوان کرد: از طریق مرکز پایش این شرکت، رصد لحظه ای مصرف برق دستگاه های اجرایی این استان کنترل می شود.

نظری خاطرنشان کرد: بازدید میدانی اکیپ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان که متشکل از همکاران بسیجیان است، با همراهی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هر دستگاه پیش بینی شده و با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج، این طرح فراگیر به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات سمنان

اجرای طرح فراگیر با محوریت کاهش مصرف برق ادارات سمنان