مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-14سياسي

میزان افزایش فوق العاده شغل کارکنان دولت تعیین شد


عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد مصوبات این شورا برای تعیین میزان افزایش فوق العاده شغل برخی از دستگاه ها را تشریح کرد.

- ، با اشاره به جلسه امروز شورای حقوق و دستمزد،گفت: این جلسه با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس و همچنین جمعی از دولتی ها برگزار شد و مصوباتی داشت.

وی بیان کرد: مطابق با یکی از مصوبات امروز شورای حقوق و دستمزد قرار بر این شد که 30 درصد افزایش فوق العاده شغل مدیران فضای مجازی حذف و در مقابل 50 درصد افزایش فوق العاده شغل برای همه کارکنان فضای مجازی اعمال شود.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد تصریح کرد: همچنین کارکنان غیرهیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گله مند بودند که 50 درصد افزایش فوق العاده شغل به آنان داده نمی شود و بر این اساس امروز شورای حقوق و دستمزد مصوب کرد که در سال جاری این 50 درصد افزایش فوق العاده شغل برای همه کارکنان ستادی وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی اعمال شود.

کوچکی نژاد ادامه داد: همچنین قرار بر این شد که 15 درصد افزایش فوق العاده شغل برای مدیران صندوق توسعه ملی، 20 درصد افزایش فوق العاده شغل برای مدیران میانی این صندوق و 50 درصد افزایش فوق العاده شغل هم برای کارکنان صندوق توسعه ملی اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افزایش فوق العاده شغل کارکنان دولت تعیین شد

میزان افزایش فوق العاده شغل کارکنان دولت تعیین شد