مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-14سياسي

لزوم ایجاد اشتغال در شادگان/شادگانی ها برای اشتغال مهاجرت می کنند


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال یکی از دغدغه های جدی در شادگان است و مردم این شهرستان برای کار به شهرستان های مختلف مهاجرت می کنند.

- ، اشتغال را یکی از دغدغه های جدی در شادگان دانست و اظهار کرد: مردم شادگان از این موضوع آسیب های زیادی دیدند و اکنون جوانان شادگانی نگران هستند و بسیاری از آنها برای کار به شهرستان های مختلف مهاجرت می کنند.

وی افزود: تلاش های زیادی در این زمینه انجام شده اما باید کارهای زیادی انجام شود تا بحث اشتغال در شادگان حل شود که در این خصوص با استاندار خوزستان رایزنی شده و کارهایی در دست اقدام است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این خصوص درخواست شده تا جلسه ای برگزار شده و از شرکت های بزرگ استان مانند نیشکر و شرکت نفت درخواست شده که از نیروهای شادگانی استفاده کنند.

وی تأکید کرد: این موضوع در شورای برنامه ریزی شادگان که به میزبانی استانداری خوزستان مصوب شده و پیگیری های لازم در این خصوص انجام می شود تا این موضوع سرعت بیشتری به خود بگیرد.

حجت الاسلام ناصری نژاد عنوان کرد: در جلسه مصوب شد از پیمانکاران شادگانی استفاده و کالای آنها از شهرستان شادگان تأمین شود؛ همچنین باید در حد امکان از ظرفیت های شهرستان شادگان استفاده و در راستای ارتقای آن تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد اشتغال در شادگان/شادگانی ها برای اشتغال مهاجرت می کنند

لزوم ایجاد اشتغال در شادگان/شادگانی ها برای اشتغال مهاجرت می کنند