مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-14سياسي

پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان نداشتیم/ چند نامزد تذکر گرفتند


مواردی از تخلفات انتخاباتی در گلستان به دبیرخانه ستاد اعلام شد که پس از دعوت از نامزدها، با تذکر موضوع حل و فصل شد.

- ، هادی هاشمیان ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اظهارکرد: مواردی از تخلفات انتخاباتی در گلستان به دبیرخانه ستاد اعلام شد که پس از دعوت از نامزدها، با تذکر موضوع حل و فصل شد و تخلف و جرم منجر به تشکیل پرونده در استان نداشتیم.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: ارتکاب تخلف به بهانه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی پذیرفته نیست و دستگاه های نظارتی و قضایی در برخورد با متخلفان، مصلحت اندیشی نمی کنند.

وی با بیان اینکه نگاه ما بر پیشگیری از تخلفات متمرکز است، گفت: کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزدهای انتخاباتی سراسر استان و اعضای ستاد آنها قرار گرفته است.

هاشمیان با اشاره به افزایش رصد فضای مجازی گفت: در یکی از شهرستان ها هم فردی که با تکرار سخنان معاندین در شبکه های اجتماعی، مردم را به رای ندادن ترغیب می کرد شناسایی و پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان مرکز استان گلستان هم در این جلسه از بررسی هزینه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان خبر داد و گفت: اگر به این نتیجه برسیم که این پول ها کثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان نداشتیم/ چند نامزد تذکر گرفتند

پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان نداشتیم/ چند نامزد تذکر گرفتند