مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-14سياسي

راه های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: ارائه نظرات و شکایات در این اداره شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: مراجعین می توانند از شش طریق نظرات و شکایات خود را اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: ارائه نظرات و شکایات در این اداره شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره و تلفن گویا و سامانه پیامکی اداره بازرسی استان به سر شماره 50004530 و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سر شماره 100077507743 است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیاز کامل و مقام برتر را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبول ترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است اضافه کرد: یکی از منابع نظر سنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه می نمایند و نظرشان را از این طریق اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران

راه های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران