مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-14ورزشي

می خواهم اولین طلایی سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک باشم


کشتی گیر المپیکی خوزستان با بیان این که برای کسب مدال در المپیک با انگیزه هستم، گفت: صد درصد نگاهم به مدال است و می خواهم اولین سنگین وزنی باشم که در کشتی فرنگی صاحب مدال طلای المپیک می شود.

- ایسنا/خوزستان کشتی گیر المپیکی خوزستان با بیان این که برای کسب مدال در المپیک با انگیزه هستم، گفت: صد درصد نگاهم به مدال است و می خواهم اولین سنگین وزنی باشم که در کشتی فرنگی صاحب مدال طلای المپیک می شود.

امین میرزازاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی در رقابت های قهرمانی لهستان که منجر به دستیابی او به دوبنده تیم ملی در رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو شد، اظهار کرد: این رقابت ها جزو رنکینگ اتحادیه جهانی بود و بسیاری از کشتی گیران عنوان دار جهان آمده بودند تا 40 روز پیش از آغاز المپیک توکیو خود را محک بزنند و بعد وارد مرحله نهایی آمادگی خود برای حضور در المپیک توکیو شوند.

به همین دلیل نیز رقابت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و من در این دوره توانستم سه کشتی گیر که سهمیه المپیک را دارند، شکست دهم.

وی بیان کرد: در این چند سال برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک زحمات زیادی کشیده بودم و خودم را از همه نظر آماده کرده بودم که در رقابت های لهستان به مدال طلا برسم و به عضویت تیم ملی در المپیک توکیو دربیایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم اولین طلایی سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک باشم

می خواهم اولین طلایی سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک باشم