مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-14سياسي

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره لیست 11 نفره همتی


سخنگوی قوه قضاییه به ارائه توضیحاتی در رابطه با لیست 11 نفره بدهکاران بانکی که اخیرا از سوی عبدالناصر همتی مطرح شد، پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری بود که عبدالناصر همتی با ارائه کاغذی دست نوشته نام یازده بدهکار عمده بانکی را در اختیار آیت الله سید ابراهیم رییسی قرار داد.

ساعتی بعد از اقدام همتی در ارائه لیست غیر رسمی و دست نوشته در مناظره، تصویری از کاغذ مورد اشاره در فضای مجازی منتشر شد که نام بدهکاران عمده بانکی در آن به ترتیب زیر نوشته شده بود.

1.

دانیال زاده 2.

عظام 3.

صدرهاشمی نژاد 4.

العقیلی 5.

اقدامیان 6.

فلاحتیان 7.

شفیعی 8.

گرامی 9.

ایزدپناه 10.

رستمی صفا 11.

ریخته گران.

در همین مورد سخنگوی قوه قضاییه با ارائه توضیحاتی از جزییات و روند رسیدگی قضایی به پرونده افراد مورد اشاره توضیحاتی ارائه کرده است.

در توضیحات ارائه شده از سوی اسماعیلی آمده است: خوشبختانه کارنامه قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده های معوقات بانکی و بدهکاران عمده بانکی همانند بسیاری از موارد دیگر درخشان است.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به نوع اقدامات صورت گرفته در پرونده های بدهکاران بانکی می گوید: اقدامات انجام شده صرفا بر اساس تدابیر این قوه، تلاش همکاران قضایی و ضابطین قوه قضاییه است نه بانک مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره لیست 11 نفره همتی

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره لیست 11 نفره همتی