مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-14سياسي

منتظر ابلاغیه وزارت کشور برای واکسیناسیون اعضای شعب اخذ رای هستیم


رییس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: آمادگی لازم برای واکسیناسیون یا گرفتن تست تشخیصی کرونا از اعضای شعب اخذ رای را به صورت کامل داریم اما تاکنون دستوری برای واکسن و تست کرونا از وزارت کشور ابلاغ نشده و منتظر ابلاغیه وزارت کشور هستیم.

- ایسنا/کرمان رییس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: آمادگی لازم برای واکسیناسیون یا گرفتن تست تشخیصی کرونا از اعضای شعب اخذ رای را به صورت کامل داریم اما تاکنون دستوری برای واکسن و تست کرونا از وزارت کشور ابلاغ نشده و منتظر ابلاغیه وزارت کشور هستیم.

محمدصادق بصیری پیش از ظهر امروز 24 خردادماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان گفت: با مرخصی فرمانداران و بخشداران تا پایان انتخابات موافقت نخواهد شد و ماموریت آنها صرفا در حوزه انتخابات باید باشد.

وی درخصوص هماهنگی ستاد انتخابات با ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: فرمانداران باید با دانشگاه های علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر هماهنگ باشند تا نظارت ها به صورت کامل در طول انتخابات انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان با بیان اینکه بایدها و نبایدهای تبلیغاتی نیز به صورت کامل به عواملین مربوطه ابلاغ شده است و در ادامه درباره زیرساخت های استان در زمان برگزاری انتخابات گفت: همه رزمایش های لازم انجام شد تا مشکلی در روز ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر ابلاغیه وزارت کشور برای واکسیناسیون اعضای شعب اخذ رای هستیم

منتظر ابلاغیه وزارت کشور برای واکسیناسیون اعضای شعب اخذ رای هستیم