مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-14اقتصادي

تولید دارویی برای ایمنی طیور دربرابر بیماری های ویروسی


یکی از شرکت های دانش بنیان داروی جدید گیاهی برای افزایش سطح سیستم ایمنی و پشتیبانی در بیماری های ویروسی در طیور به تولید رساندند.

- یکی از شرکت های دانش بنیان داروی جدید گیاهی برای افزایش سطح سیستم ایمنی و پشتیبانی در بیماری های ویروسی در طیور به تولید رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاله حجازی، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه داروهای گیاهی، با اشاره به تولید داروی گیاهی در حوزه بیماری های طیور با هدف جلوگیری از خروج ارز، گفت: داروی رسپیرووت در حوزه طیور پس از تامین نیاز بازارهای داخلی به خارج کشور صادر شد.

این دارو از نظر فرمولاسیون مشابه ندارد و مرغداران می توانند برای رفع بیماری های تنفسی طیور و دام ها این دارو را با اطمینان خاطر جایگزین داروهای شیمیایی کنند.

حجازی دز مصرف پایین با تاثیر زیاد را از مزایای این دارو نام برد و یادآور شد: نوع فرمولاسیون، درصد ماده موثره، نوع مواد استفاده شده، افزایش سطح سیستم ایمنی و پشتیبانی در بیماری های ویروسی را می توان از جمله دیگر ویژگی های این داروی گیاهی برشمرد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان به مقایسه رسپیرووت با سایر محصولات مشابه خارجی پرداخت و گفت: معمولا قیمت داروهای وارداتی زیاد است و به لحاظ اقتصادی برای مرغداران مقرون به صرفه نیست؛ اما این دارو با خاصیت گیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دارویی برای ایمنی طیور دربرابر بیماری های ویروسی

تولید دارویی برای ایمنی طیور دربرابر بیماری های ویروسی