مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-14بين الملل

پروژه رژیم صهیونیستی برای 5 برابر کردن شهرک های یهودی در کرانه باختری


مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری از برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای شهرک سازی در جنوب نابلس و پنج برابر شدن حجم شهرک سازی این رژیم در کرانه باختری پرده برداشت.

- مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری از برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای شهرک سازی در جنوب نابلس و پنج برابر شدن حجم شهرک سازی این رژیم در کرانه باختری پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری اظهار کرد: طرح کلان توسعه شهرک شفوت راحیل با افزودن 534 واحد اسکان جدید در زمین های ساکنان شهرک های جالود و ترمسعیا در جنوب نابلس است.

وی افزود: تصویب این طرح جدید توسط رژیم اشغالگر شهرک سازی در مناطق مذکور را پنج برابر خواهد کرد و مساحتی بالغ بر 376 دونم از اراضی جالود و ترمسعیا را دربر خواهد گرفت.

دغلس خاطرنشان کرد که این طرح با هدف تغییر کاربری اراضی از کشاورزی به مناطق مسکونی و تجاری اجرا خواهد شد.

در همین حال، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز طرح شهرک سازی و استعماری رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس را محکوم کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که رژیم صهیونیستی روزانه اراضی فلسطینی ها را دزدیده و آنها را به توسعه شهرک سازی خود در جنوب نابلس اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه رژیم صهیونیستی برای 5 برابر کردن شهرک های یهودی در کرانه باختری

پروژه رژیم صهیونیستی برای 5 برابر کردن شهرک های یهودی در کرانه باختری