مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-14سياسي

سردار مسجدی: اولویت نامزد های انتخابات ریاست جمهوی بهبود وضعیت اقتصادی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل مسجدی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 98 درصد از مردم کشورمان به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند بیان کرد: - مسئول کمیته راویان قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: یکی از مواردی که نامزد های انتخابات ریاست جمهوری باید به آن توجه کنند پرهیز از فریب مردم و تحریک قومیت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل مسجدی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 98 درصد از مردم کشورمان به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند بیان کرد: این رأی به معنای آن است که در کشور ما باید انسان های اصلح سر کار بیایند و طاغوت و وابستگان کنار گذاشته شوند و نامزد ها باید به اصلاح جامعه بپردازند.

وی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامیف مردم و جامعه ایثارگران، بار ها در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و حوادث گوناگان از هیچ کمکی به کشور دریغ نکرده اند و تعداد قابل از آن ها به شهادت رسیده اند؛ بنابراین ما باید مدافع خون شهدا و ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

این عزیزان از جان خود گذشتند تا جامعه صالحی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رأی دادن یا ندادن حق مردم است، توضیح داد:، اما آنچه که مهم است این است که در این میان، مردم تکلیف دارند در پای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مسجدی: اولویت نامزد های انتخابات ریاست جمهوی بهبود وضعیت اقتصادی باشد

سردار مسجدی: اولویت نامزد های انتخابات ریاست جمهوی بهبود وضعیت اقتصادی باشد