مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-14بين الملل

ژاپن به صورت یکجانبه برنامه گفت وگوی مون جائه این و سوگا را کنسل کرد


یکی از مقام های وزارت خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ژاپن مذاکراتی را که قرار بود بین نخست وزیر این کشور با رییس جمهوری کره جنوبی در جریان نشست گروه 7 در انگلیس برگزار شود به دلیل رزمایش های سئول در دفاع از جزایر مورد مناقشه در دریای ژاپن کنسل کرد.

- یکی از مقام های وزارت خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ژاپن مذاکراتی را که قرار بود بین نخست وزیر این کشور با رییس جمهوری کره جنوبی در جریان نشست گروه 7 در انگلیس برگزار شود به دلیل رزمایش های سئول در دفاع از جزایر مورد مناقشه در دریای ژاپن کنسل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سئول و توکیو به توافقی برای برگزاری یک نشست بین مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی و یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن در حاشیه نشست گروه 7 رسیده بودند.

این مقام وزارت خارجه کره جنوبی که خواست نامش فاش نشود، گفت: از همان آغاز نشست گروه هفت با ذهنی باز انتظار پاسخ ژاپن را داشتیم.

فکر می کنیم جای تأسف دارد که طرف ژاپنی به دلیل تمرینات سالانه برای حفاظت از قلمرو دریای شرقی از سوی دولت کره جنوبی، به طرح عقب نشینی که دو طرف در سطح کاری روی آن توافق کرده بودند، پاسخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن به صورت یکجانبه برنامه گفت وگوی مون جائه این و سوگا را کنسل کرد

ژاپن به صورت یکجانبه برنامه گفت وگوی مون جائه این و سوگا را کنسل کرد