مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-14سياسي

هراس دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: هر کدام از ما در آستانه انتخابات رسالت بزرگی داریم و با مشارکت و حضور حداکثری تمام توطئه های دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

- سردار جمال شاکرمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دختران باید با الگوپذیری از شخصیت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) راه سعادت زندگی فردی و اجتماعی خود را انتخاب کنند.

وی افزود: آموزه های اسلام با احیا و اصلاح جایگاه زن در جوامع مختلف بشری، پدیدآورنده تحول مثبت و شگرف در تبیین جایگاه دختران و تکریم شخصیت و حقوق آنان بوده و همواره مبین اوج تکریم و تجلی ارزش های والای انسانی دختران است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: انتخابات اخیر با انتخابات گذشته متفاوت است، در واقع یک رقابت سیاسی و انتخاب یک فرد نیست بلکه یک لحظه است برای کل تاریخ است.

وی ادامه داد: دشمنان نظاره گره انتخاباتند، آنها به دنبال تضعیف امام مسلیمن هستند و می خواهند ضربه اساسی را در این انتخابات وارد کنند.

سردار شاکرمی تصریح کرد: امروز در مقابل دشمنان، سربلند هستیم و دشمنان را از آرمان هایشان دور کردیم؛ هر کدام از ما در آستانه انتخابات رسالت بزرگی داریم و با مشارکت و حضور حداکثری تمام توطئه های دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات

هراس دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات