مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-14سياسي

شهرداری بوشهر به فکر دریافت عوارض از دستگاه ها باشد تا مردم!


از برنامه های مهم جهت دریافت عوارض شهرداری از دستگاه ها بر اساس آیین نامه نحوه وضع و وصول عوارض توسط شوراها بایستی منطبق بر ضوابط قانونی بدون مسامحه و رانت خواری در اجرای قوانین باشد.

- شهناز پولادی ریشهری در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به مهم ترین وظایف شورای شهر در بوشهر اظهار داشت: مهم ترین وظایف شورای شهر تسریع در برقراری خط راه آهن بوشهر و اتصال آن به استان فارس و همچنین توسعه صنعت کشاورزی و صنعت گردشگری باتوجه به ظرفیت های بسیار خوب ساحل بوشهر و تأسیس تصفیه خانه پسماند شهری و اصلاح سیستم فاضلاب شهری می باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص شفافیت در شورای شهر بوشهر گفت: اولین اقدام در راستای شفافیت در اختیار گذاردن صورت حساب اموال خود به دستگاه های ذی ربط و همچنین گزارش شفاف عملکرد شورای شهر به صورت ماهانه به مردم بوشهر خواهد بود.

دریافت عوارض شهرداری از دستگاه ها رییس دانشکده پرستاری بوشهر با بیان اینکه باید دریافت عوارض از دستگاه ها در اولویت باشد، گفت: از برنامه های مهم جهت دریافت عوارض شهرداری از دستگاه ها بر اساس آیین نامه نحوه وضع و وصول عوارض توسط شوراها بایستی منطبق بر ضوابط قانونی بدون مسامحه و رانت خواری در اجرای قوانین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بوشهر به فکر دریافت عوارض از دستگاه ها باشد تا مردم!

شهرداری بوشهر به فکر دریافت عوارض از دستگاه ها باشد تا مردم!