مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-14سياسي

پررنگ بودن نقش رسانه ها برای داشتن یک انتخاب اصلح


برای داشتن یک انتخاب خوب، نقش رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی بسیار پر رنگ است تا بتوانند نقاط قوت و ضعف کاندیدا ها را مشخص کنند، - ایسنا/مازندران یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:برای داشتن یک انتخاب خوب، نقش رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی بسیار پر رنگ است تا بتوانند نقاط قوت و ضعف کاندیدا ها را مشخص کنند، فارغ از اینکه آنها از کدام جناح یا تفکری هستند.

رضا نیکنام در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ارزش و جایگاه انتخابات بسیار مهم تر از یک جشن ملی است، اظهار کرد: جشن های ملی به بهانه ها و اشکال مختلف برگزار می شوند اما انتخابات عرصه ای است که مردم در ساختار یک دولت می توانند تاثیرگذار باشند و سهم خودشان را در حکومت به دست بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم خود را در دولت صاحب نقش ببینند تبدیل به جشن ملی خواهد شد و اگر اینطور نشد، قاعدتا این انتخابات برای مردم خوش یمن نخواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی از مواردی که باعث می شود مردم به حضور در انتخابات اقبال داشته باشد عملکرد انتخابات و یا سازو کار آن دموکراسی در موارد پیشین است، تصریح کرد: زمانی دموکراسی موفق است که انتخاب مردم منجر به فعل و انفعالات و یا دستاوردهایی شود که اعتماد مردم را جلب کند، به این ترتیب اگر انتخاب های قبلی و روش هایی که قبلا ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پررنگ بودن نقش رسانه ها برای داشتن یک انتخاب اصلح

پررنگ بودن نقش رسانه ها برای داشتن یک انتخاب اصلح