مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-14سياسي

دعوت جمعی از استادان دانشگاه برای مشارکت حداکثری در انتخابات


جمعی از استادان دانشگاه ها با صدور بیانیه ای خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: هموطنان عزیز؛ ملت شریف ایران؛ این روزها ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم.

سرنوشت ما به عنوان یک ملت، چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهار سال بلکه برای سالهای متمادی، زندگی تک تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

امروز ایران ما از یک سو با تهدیدهای فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران های پیش رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم.

باید نشان دهیم که همه ما با هم هستیم.

تک تک رای های ما در کنار هم به مثابه آجرهایی خواهند بود که بنای امنیت ملی ما را می سازند و ما را غیرقابل شکست می کنند و البته به تجربه هم آموخته ایم که هر بار که اتحاد این ملت بزرگ ضربه خورده، اردوگاه دشمن امیدوارتر به نتیجه بخش بودن تهدیداتش شده و شاهد افزایش فشارها و ضربه به منافع ملی بوده ایم.

لذا ما استادان دانشگاههای کشور با علم به دشواری ها و کاستی های فراروی ملت در حوزه اقتصاد و سیاست، ضمن دعوت از نامزدهای محترم انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جمعی از استادان دانشگاه برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت جمعی از استادان دانشگاه برای مشارکت حداکثری در انتخابات