مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-14سياسي

وعده نامزدهای انتخاباتی نباید در جهت اغوای مردم باشد


عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه وعده نامزدها نباید در جهت اغوای مردم باشد، گفت: مسؤولیت مسؤولان در آینده در قبال مردم بسیار سنگین تر از وضعیت کنونی است.

- سید علی حسینی اشکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر حضور حداکثری آحاد ملت در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: مردم از وضعیت معیشت و اقتصادی پدید آمده بسیار نگران و رنجیده خاطر هستند اما درعین حال باید در انتخابات پیش رو حضور چشم گیری داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه ما وارث جان فشانی و جان نثاری شمار بالایی از انسان هایی بوده ایم که در جهت حفظ ارزش های اسلام و انقلاب جان و مال خود را فدا کرده اند، افزود: ما باید پاسدار خون و ارزش های والای آن افراد ازجمله شهدایی باشیم که در طول بیش از 40 سال انقلاب برای حفظ این آب وخاک از جان خود گذشته اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه و نگرانی های به حق مردم ایران در دوران کنونی، گفت: گرانی ها، فشارها و تنگناهای پدید آمده نباید به گونه ای باشد که ما در بزنگاه ها و گلوگاه های حساس شانه خالی کرده و به وظیفه ایمانی و اجتماعی و سیاسی خود که حضور در انتخابات هست، عمل نکنیم.

اشکوری با اشاره به پیشینه تاریخی مستحکم و اراده قوی ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: ملت ایران نه تنها در شرایط کنونی بلکه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نامزدهای انتخاباتی نباید در جهت اغوای مردم باشد

وعده نامزدهای انتخاباتی نباید در جهت اغوای مردم باشد