مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-14حوادث

انبار لوازم الکتریکی در جاده سلماس در آتش سوخت


آتش سوزی یک باب انبار لوازم الکتریکی واقع در جاده سلماس کوی سالار بامداد امروز 24 خرداد با تلاش آتش نشانان ایستگاه 6 مهار و کاملا خاموش شد، همچنین از سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آمد.

- ایسنا/آذربایجان غربی آتش سوزی یک باب انبار لوازم الکتریکی واقع در جاده سلماس کوی سالار بامداد امروز 24 خرداد با تلاش آتش نشانان ایستگاه 6 مهار و کاملا خاموش شد، همچنین از سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، به دنبال تماس تلفنی شاهدان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در زیر زمین یک ساختمان قدیمی در جاده سلماس کوی سالار، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 6 این سازمان را ساعت 02:22 دقیقه بامداد امروز به محل حادثه اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی در این باره گفت: در محل حادثه یک باب ساختمان دو طبقه بود که ناگهان طبقه زیرزمین آن شامل یک انبار لوازم الکتریکی به مساحت تقریبی 150 مترمربع که حجم زیادی از لوازم الکتریکی در آن وجود داشت، دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و هر لحظه امکان سرایت به واحد مسکونی بالایی و نیز همچنین واحدهای همجوار وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار لوازم الکتریکی در جاده سلماس در آتش سوخت

انبار لوازم الکتریکی در جاده سلماس در آتش سوخت