مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14سياسي

240 پنل خورشیدی در کردستان راه اندازی می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 240 واحد پنل خورشیدی در قالب تفاهم نامه جهاد روشنایی در کردستان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، علی اصغر عزیزی فر صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان 12 نیروگاه خورشیدی در مقیاس کوچک در روستای شارانی مریوان که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم نامه ای در راستای دستور سازمان بسیج سازندگی در قالب جهاد روشنایی در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: در قالب این تفاهم نامه قرار شد که با همکاری کمیته امداد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان 240 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس را در سطح استان راه اندازی کنیم.

عزیزی فر عنوان کرد: ایجاد اشتغال و درآمد ثابت برای خانواده های مددجو و نیازمند زیرپوشش امداد و کمک به تامین برق در استان از مهمترین اهداف اجرای این برنامه است.

وی افزود: در همین راستا نیروگاه های کوچک مقیاس 5 کیلووات را در دستور کار قرار دادیم، تجهیزات 240 دستگاه با صرف اعتباری بالغ بر 16.

8 میلیارد تومان تهیه کردیم.

به گفته وی، 10 میلیون تومان از مبلغ اجرای هر نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برق توسط بسیج سازندگی، 10 میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی و 10 میلیون تومان به صورت بلاعوض از طریق کمیته امداد و 50 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 پنل خورشیدی در کردستان راه اندازی می شود

240 پنل خورشیدی در کردستان راه اندازی می شود