مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14سياسي

اصحاب رسانهٔ قزوین به پویش دعوت به حضور حداکثری پیوستند


اصحاب رسانهٔ استان قزوین در پویشی که به همت بسیج رسانهٔ استان قزوین شکل گرفت، مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در روز 28 خرداد فراخواندند.

- در این پویش که تاکنون به امضای 129 خبرنگار و اصحاب رسانهٔ استان رسیده است، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید شده است.

در متن این پویش آمده است: بسمه تعالی در شرایطی که دشمنان قسم خوردهٔ خارجی و مزدوران داخلی آنان به دنبال بی رونق کردن فضای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستند، قطعاً احساس تکلیف کردن مردم برای حضور در صحنه و تدبیر مسؤولان و برنامه ریزان دخیل در ایجاد فضای نشاط آور انتخابات کمک خواهد کرد تا رؤیای بدخواهان نظام همانند گذشته در خصوص کاهش مشارکت مردم در این عرصه نیز تعبیر نشود و شاهد حضوری پررنگ و پرشور پای صندوق های رأی در 28 خرداد 1400 باشیم.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: کسانی که زبان گویایی دارند، قلم توانایی دارند و آبرویی پیش مردم دارند، مردم را توجیه و تشویق کنند و آدم های خوب را به آن ها معرفی نمایند .

ما اصحاب رسانهٔ استان قزوین، همسو با دیگر اقشار فهیم و بصیر ایران اسلامی ضمن حضور متعهدانه و مشارکت آگاهانه در انتخابات، از تمام مردم همیشه در صحنهٔ ایران اسلامی به ویژه جوانان و آینده سازان می خواهیم با به نمایش گذاشتن هم بستگی ملی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانهٔ قزوین به پویش دعوت به حضور حداکثری پیوستند

اصحاب رسانهٔ قزوین به پویش دعوت به حضور حداکثری پیوستند