موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14سياسي

آرایش اصولگرایان و اصلاح طلبان برای ورود به شورای شهر قزوین


کمتر از یک هفته به انتخابات باقی مانده و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در قزوین آغاز شده است؛ اصلاح طلبان، اصولگرایان و آن هایی که به صورت مستقل وارد کارزار انتخابات شورای شهر قزوین شده اند همگی تلاش می کنند تا با ورود به شورای شهر برای خدمت به مردم قدم بردارند.

- ایسنا/قزوین کمتر از یک هفته به انتخابات باقی مانده و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در قزوین آغاز شده است؛ اصلاح طلبان، اصولگرایان و آن هایی که به صورت مستقل وارد کارزار انتخابات شورای شهر قزوین شده اند همگی تلاش می کنند تا با ورود به شورای شهر برای خدمت به مردم قدم بردارند.

در میان اصولگرایان شهر قزوین فعالیت لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به شانا و لیست ائتلاف پیروان ولایت که در واقع همان حزب مؤتلفه است؛ بیش از دیگران به چشم می خورد.

حال این سوال پیش می آید که چرا اصولگرایان 2 لیست منتشر کرده اند؟ در یک 2 ماه اخیر ایجاد وحدت میان اصولگرایان اما و اگر بسیاری در پی داشت؛ حدود یک ماه گذشته و پیش از نهایی شدن لیست ها یک هیئت بی طرف تلاش کرد که وحدت را میان این دو جریان ایجاد کند اما درنهایت به نتیجه نرسید.

اینکه چرا کش وقوس ها برای ایجاد وحدت در میان اصولگرایان قزوین به نتیجه نرسید و درنهایت 2 لیست بسته شد هم حرف وحدیث های زیادی داشت و سران جریانات اصولگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایش اصولگرایان و اصلاح طلبان برای ورود به شورای شهر قزوین

آرایش اصولگرایان و اصلاح طلبان برای ورود به شورای شهر قزوین