مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14سياسي

تدوین سند سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران کلید خورد


رییس پژوهشکده حقوق جزا و جرم شناسی پژوهشگاه قوه قضاییه از تدوین اصول راهبردی سند سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران توسط این پژوهشگاه با دستور و مأموریت محوله از سوی ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه خبر داد.

- رییس پژوهشکده حقوق جزا و جرم شناسی پژوهشگاه قوه قضاییه از تدوین اصول راهبردی سند سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران توسط این پژوهشگاه با دستور و مأموریت محوله از سوی ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، دکتر شهید شاطری پور ضمن اعلام این خبر، تحول در نظام عدالت کیفری را در پرتو تدوین اصول راهبردی سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران، امکان پذیر خواند و اظهار کرد: مبارزه موثر با پدیده جنایی همواره نیازمند وجود ترکیبی از سیاست های کیفری و سیاست های اجتماعی است که در نتیجه با استفاده وبهره گیری از مجموعه ای از تدابیر و اقدامات فراگیر در حوزه های کیفری و فرهنگی- اجتماعی می توان با شکل گیری و گسترش رفتارهای مجرمانه در حوزه های گوناگون مقابله کرد.

رییس پژوهشکده حقوق جزا و جرم شناسی پژوهشگاه قوه قضاییه افزود: از دیدگاه مطالعات جرم شناختی رفتارهای مجرمانه محصول زیست بوم های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستند و در نتیجه مقابله با رفتارهای مجرمانه یا پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران کلید خورد

تدوین سند سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران کلید خورد