مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14بين الملل

توافق سیسی و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان برای همکاری امنیتی و نظامی


رییس جمهوری مصر و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی همکاری امنیتی و نظامی بین دو کشور پرداختند.

- رییس جمهوری مصر و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی همکاری امنیتی و نظامی بین دو کشور پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد، عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری این کشور با ندیم رضا، رییس ستاد ارتش پاکستان در قاهره دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار در خصوص راه های تقویت همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف به ویژه همکاری در زمینه امنیتی و نظامی و همچنین در زمینه دفاع و صنایع نظامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رییس جمهوری مصر و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان ضمن تاکید بر اهمیت تداوم هماهنگی بین دو کشور برای برقراری صلح و امنیت منطقه ای و مبارزه با تروریسم، همچنین آخرین تحولات خاورمیانه و جهان اسلامی را مورد بررسی قرار دادند.

عبدالفتاح السیسی در جریان این دیدار نسبت به توسعه همکاری با پاکستان و تبادل اطلاعات در زمینه های مختلف و تقویت هماهنگی و رایزنی در مورد مسائل منطقه ای ابراز امیدواری کرد.

در این دیدار محمد زکی، وزیر دفاع مصر نیز حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سیسی و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان برای همکاری امنیتی و نظامی

توافق سیسی و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان برای همکاری امنیتی و نظامی