مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14بين الملل

اوکراین از بیانیه ضد روسی گروه 7 قدردانی کرد


«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین ضمن قدردانی از بیانیه پایانی نشست سران گروه 7، روسیه را «تجاوزگر» خواند و بر لزوم خروج نیروهای این کشور از «کریمه» تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست سران گروه 7 به میزبانی از مرز شرقی اوکراین و شبه جزیره کریمه خارج کند .

سران آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، کانادا و ژاپن افزودند: ما کاملا این اعتقاد را داریم که روسیه یک طرف از منازعه موجود در شرق اوکراین است و میانجی گر نیست.

ما حمایتمان را از فرایند نورماندی برای تضمین اجرای توافقات مینسک اعلام می کنیم و از روسیه و گروه های مسلح مورد حمایت این کشور می خواهیم به طور سازنده تعامل داشته باشند و یک بار دیگر به آتش بس متعهد شوند .

ولودیمیر زلنسکی در واکنش به این بخش از بیانیه گروه 7 در توییتر نوشت: از حمایت ناگسستنی کشورهای گروه 7 در بیانیه (پایانی) نشست آنها قدردانی می کنیم .

رییس جمهور اوکراین افزود: از ادامه حمایت رهبران (گروه 7) از استقلال و حاکمیت (اوکراین و تاکید آنها بر تجاوزگر برای خارج کردن نظامیانش از مرزها و کریمه سپاسگذاریم.

کریمه متعلق به اوکراین است .

اتهام زنی های گروه 7 و رییس جمهور اوکراین به روسیه درباره شبه جزیره کریمه و درگیری ها در شرق اوکراین در شرایطی انجام شده که مسکو بارها این اتهامات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین از بیانیه ضد روسی گروه 7 قدردانی کرد

اوکراین از بیانیه ضد روسی گروه 7 قدردانی کرد