مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14ورزشي

تیشه گران: با میزبانی فوتبال انتخابی المپیک در کیش، ناشنوایان هم دیده شدند


با برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک در کیش به دنبال مطرح کردن جایگاه ناشنوایان بودیم که با میزبانی این رقابتها به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: با برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک در کیش به دنبال مطرح کردن جایگاه ناشنوایان بودیم که با میزبانی این رقابتها به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در کیش تبلیغات خوبی برای ناشنوایان بود و سبب شد تا جایگاه آنها بین مسوولین ورزش نسبت به گذشته پررنگ تر دیده شود و مورد توجه قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که با میزبانی رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک چقدر به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کردید، افزود: هر چند میزبانی 7 کشور در شرایط کرونایی کار سختی بود، اما از این که مسابقات بدون دغدغه و استرس برگزار شد و تیم ها در سلامت کامل به کشور خود بازگشتند، دستاورد خوبی برای ایران داشت و سبب شد در کنار این میزبانی به موفقیت های دیگری نیز دست پیدا کنیم.

تیشه گران همچنین با اشاره به برگزاری رقابتهای بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان به میزبانی ایران، گفت: قرار بود رقابتهای بسکتبال انتخابی المپیک نیز همزمان با فوتبال در کیش برگزار شود که به دلیل حد نصاب نرسیدن تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیشه گران: با میزبانی فوتبال انتخابی المپیک در کیش، ناشنوایان هم دیده شدند

تیشه گران: با میزبانی فوتبال انتخابی المپیک در کیش، ناشنوایان هم دیده شدند