مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14ورزشي

پرواز انگلیس با کفش های جادویی رحیم استرلینگ +تصاویر


مطبوعات انگلیس در جلد امروز خود به درخشش سه شیرها مقابل کرواسی در اولین بازی یورو 2020 اشاره کردند و رحیم استرلینگ را قهرمان روز این کشور نامیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت های یورو 2020، تیم ملی انگلیس با تک گل رحیم استرلینگ مقابل تیم ملی کرواسی به برتری رسید.

ابتدا کارشناسان از عملکرد تیم انگلیس در این بازی تمجید کردند و حالا کار به مطبوعات رسید تا آنها هم از نمایش خوب سه شیرها صحبت کنند.

امروز جلد تمام مطبوعات انگلیس در خصوص پیروزی تیمِ ساوت گیت مقابل کرواسی بود و همه با انتشار عکسی از رحیم استرلینگ، او را به قهرمان روز پرده لقب دادند.

در گزارش زیر می خواهیم از واکنش مطبوعات انگلیس به برد درخشان سه شیرها در اولین بازی یورو بیاندازیم.

سان : شکوهِ رحیم پس از مدت ها ؛ کفش جادویی انگلیس گاردین: استرلینگ انگلیس را به پرواز درآورد تلگراف: درخشش استرلینگ در بازی افتتاحیه انگلیس در یورو در ومبلی ایندیپندنت: انگلیس اولین بردش را در این یورو کسب کرد / خوشحالی استرلینگ پس از گلزنی به کرواسی مترو: رحیم افتخارات را به دوش کشید جلد اول نشریه مترو: درخشش استرلینگ در اولین بازی انگلیس در یورو آی اسپورت: مزایای استرلینگ / انگلیس اولین برد خود را در یورو برای اولین بار بدست آورد جلد اصلی نشریه آی اسپورت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز انگلیس با کفش های جادویی رحیم استرلینگ +تصاویر

پرواز انگلیس با کفش های جادویی رحیم استرلینگ +تصاویر