مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14فرهنگي

از بی کفایتی تا به روزسانی در سامانه مدیریت فروش سینما


آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده در حالی به روزرسانی شده است که در روزهای گذشته انتقادهایی نسبت به عملکرد سامانه مدیریت فروش و اکران سینما مطرح شده بود.

- آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده در حالی به روزرسانی شده است که در روزهای گذشته انتقادهایی نسبت به عملکرد سامانه مدیریت فروش و اکران سینما مطرح شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از یک سال از راه اندازی سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) می گذرد؛ سامانه ای که گفته می شد پایانی است بر انحصار بلیت فروشی و وجود آن به سود سینمای ایران خواهد بود، اما این سامانه در سالی که کشتی سینما تقریبا به گِل نشست و مخاطب چندانی نداشت، حتی در یکی دو بزنگاه جشنواره های فجر هم نتوانست کارکردی مفید و بی حرف و حدیث داشته باشد.

سمفا با عملکرد نامطمئن خود در رأی گیری مردمی جشنواره ملی فجر، یکی از مهم ترین جایزه ها را در بخش بهترین فیلم تماشاگران گفته می شود به پرحاشیه ترین و پرابهام ترین جایزه سال های اخیر این رویداد سینمایی تبدیل کرد.

علاوه براین تاکیدی که بر شکستن انحصار بلیت فروشی با راه اندازی این سامانه وجود داشت، هنوز آن طور که باید عملی نشده است.

یکی از امتیازهای ویژه این سامانه که محلی برای گردهم آوردن سایت های بلیت فروشی سینما است، قرار بود اعلام دقیق آمار فروش فیلم ها باشد تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بی کفایتی تا به روزسانی در سامانه مدیریت فروش سینما

از بی کفایتی تا به روزسانی در سامانه مدیریت فروش سینما