مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-14سياسي

ساده انگاری یکسان کردن ایران با سایر کشورها در روابط بین الملل


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر اشتباه استراتژیک رخ دهد و ساده انگارانه ایران را مانند سایر کشورها بدانیم قطعاً به سرعت فشار قدرت هایی نظیر آمریکا بیشتر می شود.

- با اشاره به مطرح شدن مسئله FATF در مناظرات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نظام روابط بین الملل موجود با ایران سر سازگاری ندارد و آنها در مواردی مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی با ما همکاری می کنند اما در عین حال بالاترین سطح بهره برداری از سوی ما انجام نمی شود زیرا بنای آنها سازگاری نیست.

وی ادامه داد: برخی از نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که موضوع FATF را برجسته می کنند باید به این نکته توجه کنند که در شرایط تحریم برخی از قدرت های جهانی مانند ایالات متحده آمریکا می خواهند فشار حداکثری بر ملت ایران اعمال کنند، بنابراین پذیرفتن FATF و هضم شدن در آن راه های تحریم را برای ملت ایران هموارتر کرده و راه های دور زدن تحریم را به روی خودمان می بندیم.

عدم اشراف برخی مسئولان بر روابط بین الملل عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: این سطح از مناظرات نشان داد که برخی از داوطلبان ریاست جمهوری که در مسئولیت های مهم کشور بوده اند مانند رییس بانک مرکزی اصولاً اشرافی بر اهداف انقلاب اسلامی به ویژه روابط بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده انگاری یکسان کردن ایران با سایر کشورها در روابط بین الملل

ساده انگاری یکسان کردن ایران با سایر کشورها در روابط بین الملل