مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-14سياسي

انتخاب خوب ملت، راه حل مشکلات کشور و مایه ی آرامش مردم و ناامیدی دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی حزب افزود: در این انتخابات 7 نفر واجد شرایط اعلام شدند و در معرض نگاه ملت قرار گرفتند که دو نفر از اصلاح طلبان و امتداد دولت اصلاح طلبان .

- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: فعالیت های انتخاباتی 1400 به روز رای دهی نزدیک شده است و جمعه 28 خرداد روز انتخاب مردم است که انتخاب خوب با حضور گسترده مردم و شرکت حداکثری می تواند زمینه ساز حل مشکلات جاری کشور شود و آینده سازی هوشمند را در پی داشته و شادی آور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی حزب افزود: در این انتخابات 7 نفر واجد شرایط اعلام شدند و در معرض نگاه ملت قرار گرفتند که دو نفر از اصلاح طلبان و امتداد دولت اصلاح طلبان اعتدالی و افراطی می باشند.

وی اضافه کرد: هردو در دولت 8 ساله اصلاح طلبان نقش موثر داشتند و یکی از آن ها مسئول حفظ ثروت ملی و ارز و قدرت پول ملی در مسئولیت بانک مرکزی بود که به جای دفاع از عملکرد خود یا عذرخواهی از ملت به خاطر گرانی ها و تورم طاقت فرسا و کاهش قدرت پول ملی به رقیب هراسی و فرافکنی در مسائل بانوان و جوانان روی آورد که در این زمینه هم اعتراضی عمل کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب خوب ملت، راه حل مشکلات کشور و مایه ی آرامش مردم و ناامیدی دشمنان است

انتخاب خوب ملت، راه حل مشکلات کشور و مایه ی آرامش مردم و ناامیدی دشمنان است