مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-14سياسي

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان های هشت گانه استان سمنان


مسئول شبکه جوانان رضوی استان سمنان از سفر کاروان «زیر سایه خورشید» به استان و حضور در شهرستان های هشت گانه استان در روزهای آتی خبر داد.

- حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان های هشت گانه استان سمنان ایسنا/سمنان مسئول شبکه جوانان رضوی استان سمنان از سفر کاروان زیر سایه خورشید به استان و حضور در شهرستان های هشت گانه استان در روزهای آتی خبر داد.

مجید ترحمی با بیان اینکه یک گروه از خادمان رضوی متشکل از پنج نفربه مناسبت دهه کرامت از جمعه شب وارد استان سمنان خواهند شد اظهار کرد: این گروه به هشت شهرستان این استان سفر و برنامه های مختلفی را اجرا می کنند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه یک سرپرست، مداح، مبلغ و دو تن از خادمان رضوی اعضای این گروه را تشکیل می دهند اظهارداشت: شهرهای سرخه، مهدیشهر، گرمسار، آرادان، میامی، شاهرود، دامغان و سمنان به ترتیب میزبان برنامه های گروه خادمان رضوی هستند.

وی با تأکید براینکه به دلیل بیماری کرونا خادمان رضوی درسال جاری برنامه های تجمعی ندارند ادامه داد: دیداربا خانواده شهداء، خادمان و مدافعان سلامت، حضور در برخی از مراکز تولیدی به مناسبت سال تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان های هشت گانه استان سمنان

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان های هشت گانه استان سمنان