موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-14اقتصادي

تبدیل خیابان فداییان اسلام به محور کسب و کار در جنوب شرق تهران


شهردار منطقه 15 از ابلاغ طرح بازآفرینی محور فداییان اسلام پس از سه دهه و تبدیل این محور به محور فعالیت نوین کسب و کار در جنوب شرق تهران خبر داد.

- شهردار منطقه 15 از ابلاغ طرح بازآفرینی محور فداییان اسلام پس از سه دهه و تبدیل این محور به محور فعالیت نوین کسب و کار در جنوب شرق تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: فداییان اسلام خیابانی است کامل و چند کارکردی با هویت و شخصیتی منحصر به فرد، پویا، سرزنده و ایمن در روز و شب که دو مرکز تاریخی ری و تهران را از نظر عملکردی و ارتباطی به هم پیوند می دهد.

به گفته او، این خیابان محور نوین فعالیت کسب و کار، سکونت و فرهنگ شهر تهران است که یک سامانه حمل و نقل یکپارچه و پاک را در خود دارد و به نواحی مختلف کلانشهر تهران مرتبط است.

17درصد این خیابان مساوی 90.

1 هکتار فضای سبز و 12درصد معادل 63.

3 هکتار مسکونی است که سند بازآفرینی 5.

3کیلومتر مسیر دوچرخه و حمل و نقل عمومی برای این خیابان مهیا خواهد شد.

محمدی به عرصه هدف طرح بازآفرینی محور فداییان اسلام اشاره کرد و گفت: این عرصه بخشی از مناطق 12، 15، 16 و 20 شهر تهران را دربرمی گیرد و در مجموع مساحتی حدود 537 هکتار را شامل می شود که از شمال به میدان و پارک شوش از جنوب به بزرگراه بسیج از شرق به بلوار شهید بروجردی (شهرزاد)، خیابان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خیابان فداییان اسلام به محور کسب و کار در جنوب شرق تهران

تبدیل خیابان فداییان اسلام به محور کسب و کار در جنوب شرق تهران