مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-14سياسي

شرطی که باعث تضییع حقوق معلمین قرآنی شد


نمایندگان مجلس در 12 بهمن 99 و در نشست علنی، در جریان بررسی طرح اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، - با پیشنهاد جبار کوچکی نژاد با 152 رای موافقت کردند که براساس این مصوبه معلمان قرآن و امور فرهنگی و پرورشی (طرح امین) می توانند همزمان با برگزاری آزمون آموزشیاران نهضتی و شرکتی در این آزمون به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متاسفانه برای این مصوبه شرط ارائه قید سند مالی و ابلاغیه گذاشته شد که بسیاری از معلمین قرآنی نتوانستند از این قانون استفاده کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که از حدود 400 معلم قرآنی در کرمان کمتر از انگشتان یک دست توانستند از این طرح استفاده کنند.

تعدادی از این معلمین به خبرنگار ایسنا می گویند: معلمان قرآن در سراسر کشور در عرصه های مختلف آموزش قرآن در دارالقرآن های زیر نظر آموزش و پرورش و مدارس دولتی فعالیت گسترده داشته اند و حق الزحمه خود را از محل مشارکت های مردمی و ساز و کار مدیر مدرسه و انجمن و اولیاء دریافت کرده اند.

به گفته آنها، درطرح استخدامی معلمین قرآن قید سند مالی و ابلاغیه آمده، که در اکثر استان های کشور به دلیل اینکه خود اداره آموزش و پرورش به هیچکدام از معلمان قرآن فیش حقوقی یا ابلاغی نداده است لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرطی که باعث تضییع حقوق معلمین قرآنی شد

شرطی که باعث تضییع حقوق معلمین قرآنی شد