مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-14پزشكي

کرونا، مشکلات قلبی و فشار خون سه عامل اصلی مرگ و میر در البرز


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به اینکه تعداد کل متوفیان سال گذشته که از سوی این سازمان به آن ها خدمات ارائه شده 15 هزار و 510 نفر بود گفت: - ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به اینکه تعداد کل متوفیان سال گذشته که از سوی این سازمان به آن ها خدمات ارائه شده 15 هزار و 510 نفر بود گفت: چهار دلیل فوت در سال گذشته به ترتیب مربوط به کرونا، ایسکمی قلبی، سکته قلبی و فشارخون و عوارض آن بوده است.

حمیدرضا عسگری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تعداد کل متوفیان سال گذشته که از سوی این سازمان به آن ها خدمات ارائه شده 15 هزار و 510 نفر بوده، اظهار کرد: از این تعداد 8439 نفر مرد و 5718 نفر زن بودند.

وی میانگین سنی متوفیان آقا را 62 سال و متوفیان خانم را 65 سال اعلام کرد و گفت: همچنین از این تعداد 1353 نوزاد زیر دو سال بودند.

به گفته رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج چهار دلیل فوت در سال گذشته به ترتیب مربوط به کرونا، ایسکمی قلبی، سکته قلبی و فشارخون و عوارض آن بوده است.

عسگری با اشاره به اینکه تعدادی از خانواده ها از شهرها و استان های مختلف در جریان سفر و بیماری به شهر کرج عزیمت کردند و متوفی آن ها در بیمارستان های این شهر فوت و امور مربوط به پذیرش و تغسیل در بهشت سکینه (س) انجام شد، اعلام کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، مشکلات قلبی و فشار خون سه عامل اصلی مرگ و میر در البرز

کرونا، مشکلات قلبی و فشار خون سه عامل اصلی مرگ و میر در البرز