مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-14سياسي

تبلیغات اتوبوسی ممنوع!/ برخورد می کنیم


شهردار زنجان درباره تبلیغات داوطلبان شورای شهر بر روی اتوبوس ها گفت: این کار غیرقانونی است و با متخلف برخورد خواهد شد.

- حبیب یگانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهرداری نیز به نوبه خود، آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است و در این باره وظایف محوله را انجام می دهد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه فضای کافی برای تبلیغات در شهر پیش بینی شده است، اضافه کرد: برای تبلیغات، نیازی به استفاده از دیوارهای شهری و یا اتوبوس ها نیست.

وی درباره تبلیغات یکی از داوطلبان در اتوبوس های شهری نیز گفت: پیگیری لازم انجام شد، این اتوبوس ها در مالکیت بخش خصوصی هستند اما چون این اتوبوس ها با سازمان همکاری دارند، نباید این کار را انجام دهند.

یگانه گفت: درست است که مالکیت اتوبوس در اختیار بخش خصوصی است اما در حال حاضر طبق قرارداد برای سیستم سازمان حمل و نقل عمومی کار می کنند و نباید دوطلبی را تبلیغ کنند.

شهردار زنجان گفت: از ستادهای کاندیداها تقاضا داریم که از سازه های در نظر گرفته شده برای تبلیغات استفاده کنند و به فضاهای عمومی شهر با چسباندن تبلیغات لطمه و آسیب وارد نکنند.

گفتنی است، موعد تبلیغات قانونی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه جاری آغاز شده و تا 24 ساعت پیش از انتخابات 28 خرداد ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اتوبوسی ممنوع!/ برخورد می کنیم

تبلیغات اتوبوسی ممنوع!/ برخورد می کنیم