مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-14سياسي

انتظارات مردم «بیرجند» از کاندیداهای شورای شهر چیست؟


شاید انتظاراتی که مردم از شوراها دارند یکی از محرک هایی است که موجب حضور آن ها در انتخابات می شود تا به فردی رأی بدهند که بتواند انتظارات آن ها را برآورده کند، - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ کمتر از چند روز دیگر تا برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراها زمان باقی است و در این مدت هر یک از نامزدها با ارائه برنامه ها و اهداف شان تلاش می کنند آرای شهروندان را به خود اختصاص دهند.

مردم با توجه به برنامه های کاندیداها دست به انتخاب می زنند تا فرد اصلح را انتخاب کنند به این امید که از مشکلات شهری کاسته شود زیرا آن ها قرار است نماینده شهروندان در شورا و تصمیم گیرنده باشند.

شورای شهر مکانی برای تسویه حساب های سیاسی و راهبری شهر براساس گرایش های حزبی و جناحی نیست و بهترین قضاوت کنندگان برای عملکرد شورا مردم هستند و اینک در آستانه انتخابات شورای شهر مردم انتظارات و خواسته هایی از کاندیداها دارند که دانستن آن برای کاندیداها خالی از لطف نیست.

از شعار زدگی دوری کنند رضاپور یکی از شهروندان بیرجندی معتقد است: کاندیداهای شورای شهر باید دور از هرگونه شعارزدگی حرکت کنند تا در زمانی که برنده انتخابات شدند نقشه راهشان را فراموش نکنند.

یک فعال اجتماعی نیز با اشاره به وضعیت نامناسب حواشی شهر، گفت: حواشی شهر همواره از آسیب های اجتماعی رنج می برند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات مردم «بیرجند» از کاندیداهای شورای شهر چیست؟

انتظارات مردم «بیرجند» از کاندیداهای شورای شهر چیست؟