مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-14بين الملل

پامپئو: با دولت بایدن، آمریکا به سال های ضعف دوره اوباما بازمی گردد


وزیر امور خارجه دوره ترامپ در مصاحبه ای درباره نشست بایدن با رهبران جهان در نشست گروه هفت و آنچه از نشست رییس جمهوری آمریکا با ولادیمیر پوتین انتظار میرود، - وزیر امور خارجه دوره ترامپ در مصاحبه ای درباره نشست بایدن با رهبران جهان در نشست گروه هفت و آنچه از نشست رییس جمهوری آمریکا با ولادیمیر پوتین انتظار میرود، صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز ساندی گفت، زمانی که شنید دولت بایدن درباره بازگرداندن ایالات متحده صحبت میکند، او تاکید کرد که آنها درباره بازگرداندن ایالات متحده به سالهای دولت اوباما حرف میزنند که آمریکا ضعیف بود.

کریس والاس، مجری فاکس نیوز از پامپئو خواست تا به مصاحبه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه کنونی آمریکا که اندکی پیش از آن پخش شد واکنش نشان دهد و بعد پامپئو گفت که دولت بایدن دارد ایالات متحده را به سمت سالهای حضور اوباما میبرد.

پامپئو گفت: خب به طور کلی وقتی شنیدم این دولت درباره بازگرداندن آمریکا صحبت میکند، در واقع درباره بازگرداندن به چیزی حرف میزند که باراک اوباما برای هشت سال انجام داد و آمریکا ضعیف بود.

او افزود: ممکن است ما مورد پسند واقع بشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: با دولت بایدن، آمریکا به سال های ضعف دوره اوباما بازمی گردد

پامپئو: با دولت بایدن، آمریکا به سال های ضعف دوره اوباما بازمی گردد