مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-14سياسي

انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است


انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است که ما باید انتخابات پیش رو را بیش از گذشته درک کنیم.

- اظهار کرد: در آستانه یک رویداد سیاسی اجتماعی تحت عنوان انتخابات 1400 هستیم که این بازه زمانی در حقیقت یک مقطع از تاریخ جمهوری اسلامی بوده و بسیار مهم و حیاتی است.

فرماندار ایذه افزود: امروز همه ما در فضای مجازی و شبکه های معاند شاهد تلاش های دشمنان ایران هستیم که در صدد هستند تا مردم را ناامید کنند و به سمت تحریم انتخابات و رأی ندادن، سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ملت ما از چند محور ورود پیدا کرده و با طرح موضوعات انحرافی در صدد فاصله انداختن میان مردم و انتخابات است، عنوان کرد: عدم سلامت و آزادی در انتخابات از جمله محورهایی است که دشمن در جامعه القا می کند؛ همچنین تحریک نامزدهای رد صلاحیت شده برای کنش گری و اصطلاحاً اعاده حیثیت سیاسی از دیگر اقدامات دشمن است.

نبوتی افزود: همچنین دشمن در صدد دعوت به اعتراضات مدنی و تجمعات است و به دنبال این است که این ذهنیت را در جامعه ایجاد کند که گزینه ریاست جمهوری از قبل تعیین شده و به دنبال برجسته کردن این ذهنیت است.

وی تصریح کرد: دشمن چه از طریق فضای مجازی و چه از طریق شبکه های معاند که در اختیار دارد از این چند محور به شدت تلاش می کند و به دنبال ایجاد این القاهای منفی در جامعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است

انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است