مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14اجتماعي

وزش باد شدید در استان تهران/ افزایش غلظت «ازن» در پایتخت


همزمان با پیش بینی وزش باد شدید در برخی مناطق استان تهران طی امروز (24 خرداد ماه)افزایش غلظت آلاینده «ازن» و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در ساعات بعدازظهر نیز پیش بینی می شود.

- همزمان با پیش بینی وزش باد شدید در برخی مناطق استان تهران طی امروز (24 خرداد ماه)افزایش غلظت آلاینده ازن و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در ساعات بعدازظهر نیز پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی چهار روز آینده برای استان تهران آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش موقت ابر پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق طی امروز (24 خرداد ماه) پیش بینی می شود.

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که افزایش تندی باد تا صبح امروز ( 24 خرداد ماه) باعث پراکندگی آلاینده ها خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل قبول قرار خواهد گرفت، هرچند در برخی مناطق پرتردد احتمال افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در استان تهران/ افزایش غلظت «ازن» در پایتخت

وزش باد شدید در استان تهران/ افزایش غلظت «ازن» در پایتخت