مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14دانش

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از ترم آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه گزارشی از جلسه همفکری وزارت بهداشت و علوم برای بازگشت به آموزش حضوری در ترم آینده؛ - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اگر تزریق واکسن در شهریور انجام شود شاید بتوانیم آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: نمی توانیم نسخه واحدی برای تمامی دانشگاه ها در نظر بگیریم و بهتر است دست آن ها را برای آموزش حضوری باز بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه گزارشی از جلسه همفکری وزارت بهداشت و علوم برای بازگشت به آموزش حضوری در ترم آینده؛ گفت: هفته گذشته در جلسه ای با حضور روسای دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی، بحث شروع ترم تحصیلی جدید و بازگشت به آموزش ها به حالت حضوری مطرح شد.

البته دانشگاه های علوم پزشکی در این مدت با 40 درصد ظرفیت همچنان فعالیت داشتند و لذا از این حیث نسبت به سایر دانشگاه ها، جلوتر هستند.

وی آموزش حضوری دانشجویان را مستلزم آماده سازی خوابگاه ها دانست و تصریح کرد: به دلیل ترخیص بسیاری از پیمانکاران در خوابگاه ها، در صورت آغاز به کار مجدد آن ها باید آمادگی لازم برای آن وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از ترم آینده

شرط حضوری شدن دانشگاه ها از ترم آینده