مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-14اقتصادي

هشدار درباره تبعات استفاده از روش قراردادی BOO در بخش بالادستی صنعت نفت


انجمن اسلامی کارکنان صنعت نفت اهواز با صدور بیانیه ای در خصوص تبعات استفاده از روش قراردادی BOO در بخش بالادستی صنعت نفت هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انجمن اسلامی کارکنان صنعت نفت اهواز با صدور بیانیه ای در خصوص تبعات استفاده از روش قراردادی B00 در بخش بالادستی صنعت نفت هشدار داد.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است: بیانیه شماره یک انجمن اسلامی کارکنان صنعت نفت اهواز در خصوص تبعات استفاده از روش قراردادی B00 در بخش بالادستی صنعت نفت در حال حاضر، صنایع نفت و گاز زیربنایی ترین رکن اقتصادی کشور، مهمترین منبع درآمد ارزی، پشتوانه برنامه های توسعه و تأمین کننده انرژی کشور می باشند.

به همین دلیل سیاست گذاری هایی که با تولید روزانه نفت و گاز ارتباط دارند می توانند ثبات اقتصادی کشور و نظام را متأثر سازند.

بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای اصل 44 قانون اساسی، بخش بالادستی نفت و گاز از جمله راهبری عملیات بهره برداری و فرآورش نفت و گاز، امری حاکمینی تلقی گردیده و از واگذاری به بخش خصوصی) مستثنی شده اند.

در تاریخ 98/4/9 وزیر محترم نفت طی ابلاغیه ای ساخت و نصب واحدهای عملیاتی را ملزم به روش اسکید استفاده از تجهیزات سیار بهره برداری و فرآورش نفت) نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تبعات استفاده از روش قراردادی BOO در بخش بالادستی صنعت نفت

هشدار درباره تبعات استفاده از روش قراردادی BOO در بخش بالادستی صنعت نفت