مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-14اجتماعي

تفاهم نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری قم با اداره حفاظت محیط زیست امضا شد!


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم درخصوص ضرورت استفاده و بهره مندی از ظرفیت های کانون پرورش فکری و اداره حفاظت محیط زیست برای تحقق اهداف زیست محیطی توضیح داد.

- تفاهم نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری قم با اداره حفاظت محیط زیست امضا شد! ایسنا/قم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم درخصوص ضرورت استفاده و بهره مندی از ظرفیت های کانون پرورش فکری و اداره حفاظت محیط زیست برای تحقق اهداف زیست محیطی توضیح داد.

حامد حجتی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی و هنری، ادبی و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اداره کل محیط زیست قم امضا رسید.

وی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت آموزش مسائل زیست محیطی در میان کودکان، افزود: اصلاح سبک زندگی در جهت حفاظت از محیط زیست، می تواند با فعالیت های خوب آموزشی و فرهنگی برای سنین پایین تر محقق شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با تاکید بر ضرورت استفاده و بهره مندی از ظرفیت های هر دو دستگاه برای رسیدن به اهداف زیست محیطی تصریح کرد: باید در این زمینه برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم و در کنار یکدیگر برای نجات طبیعت و محیط زیست نقش آفرینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری قم با اداره حفاظت محیط زیست امضا شد!

تفاهم نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری قم با اداره حفاظت محیط زیست امضا شد!