مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14اجتماعي

فعالیت 11 مدرسه نمونه متوسطه اول در استان بوشهر/ ثبت نام آغاز شد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت 11 مدرسه نمونه متوسطه اول در استان گفت: ثبت نام این مدارس در استان بوشهر آغاز شد.

- ، حسین درتاج صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدارس نمونه متوسطه اول در شهرستان های بوشهر، دشتستان و گناوه به شیوه هیئت امنایی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به حذف آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه اول ادامه داد: دانش آموزان سایر شهرستان ها و مناطق استان برای تحصیل در این مدارس، باید با مراجعه به سامانه همگام مشخصات فردی خود را ثبت و برگ خود اظهاری را تکمیل کنند.

درتاج افزود: عملکرد تحصیلی و فعالیت های آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، مهارتی و پژوهشی دانش آموز معیارهای امتیازبندی در برگ خود اظهاری است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا 30 خردادماه جاری است، خاطرنشان کرد: متقاضی از 31 خرداد تا هفتم تیرماه فرصت دارد مدارک لازم که در برگ خود اظهاری به آنها استناد کرده است به مدرسه نمونه مورد تقاضا تحویل دهد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: پس از بررسی مدارک توسط کمیته مدرسه و منطقه و مصاحبه با دانش آموزان پذیرفته شده هم امتیاز، در تاریخ بیستم تیرماه نتایج اولیه در پورتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 11 مدرسه نمونه متوسطه اول در استان بوشهر/ ثبت نام آغاز شد

فعالیت 11 مدرسه نمونه متوسطه اول در استان بوشهر/ ثبت نام آغاز شد