مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-14اقتصادي

مشکلات کنونی کشور حاصل بعضی اقدامات مسئولان نامسئول است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که مشکلات کنونی کشور حاصل بعضی اقدامات مسئولان نامسئول است، گفت: این که مردم گوشت و مرغ بیشتر از نرخ ارز آزاد مصرف کنند، - ایسنا/یزد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که مشکلات کنونی کشور حاصل بعضی اقدامات مسئولان نامسئول است، گفت: این که مردم گوشت و مرغ بیشتر از نرخ ارز آزاد مصرف کنند، ناشی از بی عرضگی دولت است.

محسن مهرعلیزاده در گفت وگوی تلویزیونی با مردم یزد ضمن اشاره به مسائل و مشکلات مبتلا به امروز کشور به ویژه در حوزه اقتصادی که امید به آینده در مردم را کمرنگ کرده است، اظهار کرد: بعضی اقدامات مسئولان نامسئول، کشور را در حالی که می توانست غنی ترین کشور در منطقه باشد به جایگاه امروزش با مشکلات عدیده رسانده است.

وی به نابودی سرمایه عظیم اعتماد مردم به حاکمیت و مدیران نیز اشاره و تاکید کرد: مردم باید بدانند اگر فردی در جایگاهی قرار گرفت که می خواهد مشکلات مردم را مرتفع سازد، باید بقبل از هر چیز مشکلات مردم را بشناسد والا موفق نخواهد بود.

مهرعلیزاده گفت: من از یک خانواده متوسط وارد اجتماع شده ام و مشکلات مردم را درک می کنم.

وی به انتظارات مردم از برجام اشاره و بیان کرد: آمریکا هیچوقت با کشور ما دوستی نکرده و همانگونه که در جریانات قبل از انقلاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کنونی کشور حاصل بعضی اقدامات مسئولان نامسئول است

مشکلات کنونی کشور حاصل بعضی اقدامات مسئولان نامسئول است