مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-14اجتماعي

سالانه 400 دانش آموز در کرمانشاه متقاضی جهش تحصیلی می شوند


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: سالانه حدود 400 دانش آموز در کرمانشاه متقاضی جهش تحصیلی می شوند که تنها حدود 30 درصد آنها موفق به جهش تحصیلی می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: سالانه حدود 400 دانش آموز در کرمانشاه متقاضی جهش تحصیلی می شوند که تنها حدود 30 درصد آنها موفق به جهش تحصیلی می شوند.

علی محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان متقاضی از 15 تیر، گفت: دانش آموزان متقاضی از نیمه دوم تیرماه می توانند برای ثبت تقاضای جهش تحصیلی به مدارس مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در ارزیابی ها، مستعد جهش تحصیلی شناخته شوند، باید کتب درسی پایه جهش یافته را مطالعه کرده و در شهریور ماه در امتحانات پایه تحصیلی جدید شرکت کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: شرط تقاضای جهش تحصیلی برای دانش آموزان کسب نمرات بسیار خوب در تمامی دروس در همه پایه های قبلی است.

محمدبیگی با بیان اینکه سالانه حدود 400 دانش آموز در کرمانشاه متقاضی جهش تحصیلی می شوند، اضافه کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته بین 20 تا 30 درصد از این دانش آموزان از نظر روانی و تحصیلی مستعد جهش تحصیلی بوده و برای انجام بقیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 400 دانش آموز در کرمانشاه متقاضی جهش تحصیلی می شوند

سالانه 400 دانش آموز در کرمانشاه متقاضی جهش تحصیلی می شوند