مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-14سياسي

ارتباط دانشگاه و صنایع محور توسعه علمی صنعت در کشور است


نشست هماهنگی ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور رییس دانشگاه، معاون و مدیران  پژوهش و فناوری، معاونین پژوهشی دانشکده های دانشگاه قم و مدیرعامل و مدیران شرکت شهرک های صنعتی قم برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست هماهنگی ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور رییس دانشگاه، معاون و مدیران  پژوهش و فناوری، معاونین پژوهشی دانشکده های دانشگاه قم و مدیرعامل و مدیران شرکت شهرک های صنعتی قم برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز رییس دانشگاه با تاکید بر لزوم ارتباط گسترده و به روز دانشگاه و صنعت، گفت: تردیدی نیست که توسعه صنایع کوچک تاثیر بسیاری بر اشتغالزایی در استان دارد و دانشگاه قم نیز به نوبه خود در رسیدن به این هدف و اهداف بلند توسعه صنعت موثر خواهد بود.

وی افزود: استان قم امروزه به سوی صنعتی شدن در حرکت است و این امر جزء اهداف توسعه ای کشور است؛ دانشگاه باید در صنعت حضور فیزیکی داشته باشد و اساتید و دانشجویان باید خود را در صحنه صنعت ببینند و نتایج تحقیقات و پژوهشهای دانشگاهی را در صحنه فعال صنعت مشاهده کنند.

دانشگاه قم با تمام توان اماده همکاری علمی با صنایع استان قم در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فراهانی فرد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم عنوان کرد: دانشگاه قم با تمام توان اماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه و صنایع محور توسعه علمی صنعت در کشور است

ارتباط دانشگاه و صنایع محور توسعه علمی صنعت در کشور است