مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14سياسي

دولت «روحانی» بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی


فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص اوضاع کشور در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی، گفت: نارضایتی های مردم و تمایل اندک آنان به شرکت در انتخابات به دلیل عملکرد دولت وی است که بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است.

- مهدی آیتی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در شرایط کنونی مشخص است که آقای رییسی شانس بیشتری برای ریاست جمهوری نسبت به 6 کاندیدای دیگر دارد.

وی درباره دو کاندیدای جبهه اصلاحات، بیان داشت: این افراد از شیوه فن مناظره و روش آقای احمدی نژاد استفاده کردند تا نمایش خوبی از خود نشان دهند و تمایل داشتند آقای رییسی را به عنوان رقیب به حاشیه بکشاند که موفق نشدند و آقای رییسی وارد این حاشیه ها نشد.

فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد: آیت الله رییسی در دو سال گذشته عملکرد و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته و به استان های فراوانی سفر و با مردم دیدار داشت که به همین دلیل مشکلات آنان را شناسایی کرده و می تواند پیروز این رقابت باشد.

همتی فقط نظریه پرداز است آیتی ادامه داد: کسی گمان نمی کرد آقای همتی جزو کاندیداهای نهایی باشد چراکه بیشتر نظریه پرداز است و بهترین فضا برای خدمات او به عنوان رییس بانک مرکزی یا وزیر امور اقتصادی و دارایی است چرا که کارنامه اجرایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت «روحانی» بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی

دولت «روحانی» بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی