مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14سياسي

دشمن می خواهد انتخابات را مهندسی شده نشان دهد


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به نقش رسانه ها در اطمینان بخشی به مردم نسبت به روند برگزاری انتخابات، گفت: دشمن می خواهد انتخابات را مهندسی شده نشان دهد و به دنبال این است که حضور مردم پای صندوق های رای را کم کند تا از این طریق مشروعیت .

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به نقش رسانه ها در اطمینان بخشی به مردم نسبت به روند برگزاری انتخابات، گفت: دشمن می خواهد انتخابات را مهندسی شده نشان دهد و به دنبال این است که حضور مردم پای صندوق های رای را کم کند تا از این طریق مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد یا تضعیف کند که البته چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

سردار نعمت الله باقری در نشست بصیرتی و روشنگری هیات اندیشه ورز و بسیجیان رسانه خوزستان که شامگاه یکشنبه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، دشمن سرسختی مثل شوروی و آمریکا داشتیم.

تا پیش از پیروزی انقلاب، این دشمنان بر سرزمین ما مسلط بودند و هر کار و تصمیمی که می خواستند انجام می دادند اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دست این دو ابر قدرت قطع شد و امام فرمودند نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی و اکنون نیز این فرموده امام به صورت صد درصدی در حال به وقوع پیوستن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد انتخابات را مهندسی شده نشان دهد

دشمن می خواهد انتخابات را مهندسی شده نشان دهد