مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-13اجتماعي

جشنواره طراحی پوستر جاذبه های گردشگری در آذربایجان شرقی برگزار می شود


معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره طراحی پوستر «یادی و نگاهی از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی» در استان برگزار می شود.

- معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی: جشنواره طراحی پوستر جاذبه های گردشگری در آذربایجان شرقی برگزار می شود ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره طراحی پوستر یادی و نگاهی از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی در استان برگزار می شود.

علیرضا بایرام زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که این جشنواره با هدف شناخت و معرفی جامع جاذبه های گردشگری استان برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جاذبه های مختلف گردشگری، فرهنگی، تاریخی، عشایری، زیرساخت های گردشگری، آیین های سنتی، لباس های بومی، غذا، بوم گردی، روستاهای هدف گردشگری و تبریز مدرن در قالب طراحی، نقاشی و گرافیکی (به صورت دستی یا نرم افزاری) به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 10 تیر ماه 1400 به صورت مجازی در سامانه sounews.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره طراحی پوستر جاذبه های گردشگری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

جشنواره طراحی پوستر جاذبه های گردشگری در آذربایجان شرقی برگزار می شود